‘Window Audience’ sadrži 30 intervjua sa stanovnicima Beograda i to iz 15 različitih delova grada.Pogled s prozora ili balkona pogled je na pozornicu svakodnevice. U eri kompjuterskih prozora ovaj tradicionalni, pomalo voajerski pogled na neposredno, pri kome malo ulice uđe u sobu a malo sobe izađe na ulicu, našao je svoje mesto u radu austrijske umetnice Kristine Lederhas. U njenom projektu „window audience“, u okviru kog intervjuiše ljude iz različitih beogradskih opština, pogled kroz prozor je tačka gledišta na neobičnu stvarnost u kojoj se sustižu prošlost i budućnost grada, pogled na pozorišnu predstavu u kojoj je gledalac ujedno i reditelj.
Tokom intervjua razgovarali smo o pogledu sa prozora stana u kome sagovornik živi. Pretpostavka, tokom intervjua, je da je pogled kroz prozor predstavlja pogled na neku vrstu performansa. Na osnovu intevjua umetnica stvara tekst koji je u stvari refleksija na realnosti, snove i nadanja stanovnika Beograda. Tekstovi se formi plakata postavljaju u javnom prostoru, i to u svakom delu grada gde su ti intervjui i nastali. Prezentacija rada se odvija u prve dve nedelje oktobra 2015. Neće biti zvaničnog otvaranja izložbe, a plakati će postepeno, u periodu od deset dana, biti izlagani na gradskim fasadama.

umetnica: Christina Lederhaas, http://clederhaas.wordpress.com
asistenti: Tijana, Radencovic, Mirza Dedac
u kooperaciji sa: perpetuummobile, land steiermark

Nema komentara do sada

 

Novi komentari su zatvoreni